sâmbătă, 30 noiembrie 2013

M-am OpenConnectat

Dragoș Rouă deschizând OC joi dimineața
 Săptămâna aceasta am avut parte de primele mele experiențe Open Connect și tare mi-au plăcut încât o să-i vizitez cât de des voi putea.

După ce l-am tot auzit pe Florin Tăbîrcă vorbind despre OC am decis să acționez și să mă prezint pe propriile două picioare la fața evenimentului pentru a putea gusta pe propria piele experiența. Recunosc, înainte să ajung pentru prima dată, marți seara, când și pentru ei era o premieră având în vedere că se desfășura seara, în „enclava corporatistă” din Pipera, am urmărit transmisiunea live de joi dimineața și mi-a plăcut: pitchuri interesante plus un mentoring al lui Sergiu Neguț.

Ar fi o pierdere de vreme și aș umple internetul de redundanță dacă o să mai scriu și eu ce s-a spus la fiecare pitch, așa că voi trece în revistă momente care au marcat această experiență:

  • totul se desfășoară în Starbucks (din start un plus pentru fanii brandului)
  • vin cam 20-40 de oameni din diferite domenii pe care îi vei descoperi la început când toată lumea se prezintă
  • din pitchuri, întrebările din sală și feed-back-ul pe vorbit în public am învățat câte ceva
  • oamenii sunt foarte faini și se creează o energie pozitivă care te motivează să începi sau să continui să faci lucruri bune pentru țărișoara noastră
  • ai parte de mentorat pe diferite subiecte: pe Sergiu l-am văzut vorbind despre antreprenoriat, apoi la OC Evenings (ediția de marți seara) am aflat de branding senzorial, iar joi dimineață Dragoș a vorbit despre cum te poate ajuta tangoul argentinian să faci afaceri și în general, să fii un mai bun
  • după doar două ediții am plecat cu noi contacte și posibile oportunități de colaborare
  • este un eveniment gratuit, ba chiar primești o cafea dacă ajungi printre primii 30
Cel care face ca toată magia asta să se întâmple este Dragoș Rouă, antreprenor cu ani de experiență, autor și blogger, iar toate astea sunt completate de faptul că este profesor de tango argentinian.
Sesiunea de mentorat în tango argentinian și legătura dansului cu o viață mai bunî

Lucruri ar mai fi de spus, dar cel mai bine este să-ți eliberezi agenda marți seara de la 19:00 și joi dimineață de la 10:00, în fiecare săptămână ca să te OpenConnectezi și tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu