miercuri, 27 noiembrie 2013

Schimbări

În mai puțin de o săptămână o să sărbătoresc a 23-a iarnă a vieții mele și sunt recunoscător pentru asta (sunt optimist că apocalipsa va veni după ziua mea și mă mai pot bucura o dată de prietenii apropiați).

Am decis să pun o pauză în cariera mea academică, am terminat cu bine facultatea, dar am vrut să amân masterul cu un an.

Am decis să mă dedic voluntariatului și să produc schimbare pozitivă pe întreg parcursul unui an.

Am decis să-mi câștig existența din ceea ce îmi place (training, design) și voi alege proiectele prin care să știu că am făcut lumea, câtuși de puțin, mai bună.

Unul din citatele pe care le-am auzit în ultima vreme și mi-a rămas în minte este „devii adult când începi să iei decizii”.

Așa că am luat decizii. Mi le asum și sunt optimist că mă vor duce pe calea cea bună.

Simt că mi-am ieșit din forma creativa și că am de lucru pentru a îndrepta asta, așa că o să mă opresc din scris aici.

Voiam să fiu împăcat cu mine că am împărtășit starea de fapt cu jurnalul meu digital și că din când în când mai poate fi vorba doar despre mine.

Postarea asta va sta martor și peste un an când o voi reciti și voi scrie una noua, lumea cu care am interacționat va fi schimbată în bine, vom avea un nou lider în JCI Buzău și voi avea bunăstarea sustenabilă pe care mi-o doresc.

Chiar dacă am vorbit despre mine, nu îmi stă în fire să nu îți fac ceva cadou, așa că te invit să urmărești un scurt metraj despre cum soarta cuiva se poate schimba în doar câteva minute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu