luni, 7 octombrie 2013

O luni mai bună

Dragii mei cititori feroce,

Am avut o săptămână ocupată, petrecută mai mult pe drum, timp în care m-am dedicat cititului și de-asta a trecut fără vreo apariție blogosferică.

Săptămâna asta a început foarte bine și simt că va fi din ce în ce mai bine pentru o bună bucată de timp.

Așadar, mă voi revanșa și voi publica ce-am mai trăit și ce-am mai învățat din săptămâna care a trecut și pe listă sunt:

  • religie vs. cunoaștere
  • un nou sezon de vorbitul în public
  • seara BOSI
  • training de week-end
Țineți aproape și veți primi bunătăți care să contribuie la dezvoltarea voastră personală și surse de inspirație despre cum putem contribui fiecare la o lume mai bună.

Bonus: 30 de secunde care explică sensul fundamental al designului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu