vineri, 2 mai 2014

Ai carte, ai parte

Când ai citit ultima carte? S-a întâmplat măcar anul ăsta?

Ne apropiem încet-încet de jumătatea anului și chiar sunt curios ce cărți au fost savurate de cititorii mei. Am o listă lungă în așteptare, cu titluri diverse, de la cele de interes profesional până la cele filosofice.

Nu am să prezint nicio carte acum, nu o recenzie cel puțin, ci am să-ți prezint un exercițiu de design de copertă.

Gândidu-mă la ce aș mai putea concepe și arunca în brațele publicului meu, mi-am adus aminte că aveam câte fotografii faine pe care le-am făcut în ultima jumătate de an și am epifania de a creea câteva coperte minimaliste cu ele.

Mi-a luat puțin să asociez o carte românească sau un autor cu fiecare. Am reușit și sunt chiar bucuros de rezultat.

Am inventat și o editură care să aibă în pază aceste cărți: Editura 13.14 - cu tot cu logo.

Dacă tot am deschis cu o întrebare acest articol, am să închei tot așa: crezi că dacă designul coperților de carte ar fi de o calitate înaltă am avea mai mulți cititori în România?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu