luni, 3 februarie 2014

Povești de-un an, într-un minut sau mai puțin

Și fu superbaul și anul ista!

Nu este limbajul cu care îmi încep postările de obicei, însă la ceas de sărbătoare mai merge și o schimbare.

Superbowl XLVIII ( a 48-a ediție pentru cei care au uitat latina) a avut loc week-end-ul ce tocmai s-a terminat și vă spun sincer că pentru mine, poate și pentru europeni, este mai puțin important ce se întâmplă pe teren și câți yarzi au câștigat jucătorii și contează mai tare ce se întâmplă în materie de reclame.

Deși au între 30 și 90 de secunde pentru a spune o poveste, cei mai tari Mad Men din industrie creează povești pentru branduri, deopotrivă cu tradiție și tinere, care să transmită esența acestora și să te convingă să le mai fii client și anul ce vine.

De multe ori, nici măcar brandurilor nu le mai dau atenție, dar sunt captivat de capacitatea creativilor de a spune aceste povești senzaționale care ating coarda cea mai sensibilă sau sunt pline de umor.

Găsiți toate secundele de publicitate aici: SEE ALL THE SPOTS FROM SUPER BOWL XLVIII, dar dacă aveți doar câteva minute la dispoziție, vă invit să urmăriți o listă mai scurtă pe care am alcătuit-o într-o ordine absolut întâmplătoare, bazându-mă doar pe preferința mea personală, argumentată într-o singură frază.

Bob Dylan omagiază Detroitul
Îmi place pentru că Bob Dylan are un discurs fantastic despre ce înseamnă pasiunea lucrului bine făcut și despre ce înseamnă să fii american.

Cățel + Cal + Let her go
Îmi place pentru că împărtășește povestea de prietenie dintre două animale de la fermă și toate acestea se întâmplă pe (noua mea melodie preferată) Let her go de la Passenger.

Leonard Hofstader
Îmi place pentru că este în stilul geeky al The Big Bang Theory.

Spațiu pătrat
Îmi place pentru că au dreptate: un internet mai bun începe cu fiecare dintre noi

Pilula albastră sau pilula roșie?
Îmi place pentru că Matrix este unul dintre primele filme cu care mi-am început viața cinematografică și Morpheus este la fel de șmecher și în 2014.

Băieții răi se nasc în Marea Britanie
Îmi place pentru că băieții răi ai lor sunt mult mai reci, mai eleganți și mai inteligenți decât ai noștri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu