luni, 21 octombrie 2013

Liniștea vine pe geam

Cred că am dat peste cea mai tare inovație.

Într-unul din miile de citate postate pe facebook, era unul care spunea că a găsi un moment de liniște în zilele noastre este cu adevărat o reușită.

Da, sunt total de acord.

Am încercat să introduc meditația în rutina mea zilnică, nu am reușit în totalitate, dar a fost o experiență pe care am apreciat-o instant.

Pentru un buzoian cu acte în regulă, Bucureștiul este un oraș murdar, gălăgios și prea grăbit.

Mi-aș dori un dispozitiv ca cel de mai jos pentru mașini, șantiere și țărănoii care poluează fonic un oraș ce merită o soartă mai bună decât cea pe care o are în prezent.

Până când liniștea va fi nota dominantă a Capitalei, susținem bicicliștii și pietonii sau investim într-un sono.

Urmăriți minunăția în acțiune, puțin mai jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu